Fahry OTU bukan OKU

by Mommy Lyna on February 7, 2010 · 7 comments

OTU=Orang Terlebih Upaya

Ini diakui oleh Ahli Fisioterapi yang melatih Fahry, cikgu2nya dan beberapa rakan, termasuk ZamnZara.blogspot.com.

Sepanjang bersama Hafiy memandu tanpa Abiy, Hafiy memang menangis melalak tapi tak pernah keluar dari carseat.

Fahry = melalak, menjerit, unbuckle harrness, keluar, berdiri, cube terjun…

Dulu ingat Fahry lebih senang sikit dari Hafiy oleh sebab keadaannya tu, tapi…. Bukan aje lebih kurang tapi terover2. Atau mungkin sebab kami underestimate keupayaan dia, so bila Fahry buat sesuatu, memang nampak sangat istimewa di mata kami.

Fahry dah boleh jalan tolak walker dan ditatih.

OK, Mami takkan underestimate Fahry lagi ya! OTU… OTU..

P/S: anak2, tak kira apa jua keadaannya, tetap mempunyai peluang yang dan keupayaan sama untuk excel.

{ 7 comments… read them below or add one }

Fid February 7, 2010 at 10:05 pm

padan muka mommy

Fahry
tapi jgn la terjun nakk oii
sakitt

Reply

m@Y February 7, 2010 at 10:07 pm

Bravo Fahry!! Kasik Mami pening kepala lagik tau.. Fahry konfem lagik ‘hero’ dr abg Hafiy. Silap2 hb abg ‘Hafiy’ pun kalah kena belasah dgn Fahry hakhak!! xoxo to Fahry & Hafiy ;p
.-= m@Y´s last blog ..Urut =-.

Reply

z@m February 8, 2010 at 12:33 am

eh kedai sapo pulok zamnzara.blogspot.com tu? hahahaahha…..

jap, fahry unbuckle harness????? serious dahsyat.
.-= z@m´s last blog ..To The SuperMommies… =-.

Reply

eliss February 8, 2010 at 7:25 am

hebat tol fahry si OTU ni…
tapi tak best laa kalo main terjun2 nih erk…
.-= eliss´s last blog ..Berdua Itu Lebih Indah Kan? =-.

Reply

zuhaini February 8, 2010 at 9:44 am

wah fahry! aktifnya! :) hehe…
.-= zuhaini´s last blog ..Are we slowing down? =-.

Reply

aidie February 10, 2010 at 9:58 am

fahry mmg bijak!

Reply

bibimie February 21, 2010 at 12:27 am

huh… sama laa hebatnya dengan anak i yang sorang tu. kalau bab bergaduh tu tak padan kecik. menang dia dari abg. si abg laa pulak yang menangis datang mengadu kat kita yang adik buat dia… apa2 jer lah…
.-= bibimie´s last blog ..Happy Chinese New Year =-.

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: