Fahry Naik Tangga

By | February 19, 2011

Ini adalah clip video yang sempat saya rakam. Abaikan suara latar yang “Nak belajar kat TV” tu.

Fahry sekarang menghadapi kesukaran yang amat dahsyat dalam hidupnya. Kaki palsu lama dah patah, kaki yang baru tak siap2 lagi! Stress member… Orang nak jalan, nak lari pun tak bulih.

Tapi keadaan serba kekurangan (tolong jangan salah anggap, ini bukan ayat meminta simpati) tidak menghalang beliau untuk terus mendaki anak tangga menuju ke puncak. Siapa kata hanya orang yang sempurna, orang kaya, orang berkemampuan saja yang boleh naik ke puncak. Semua orang pun boleh, janji NAK dan YAKIN BOLEH rakan muda.

Tengok bagaimana Fahry gunakan kakinya, lututnya, sendinya untuk naik tangga tanpa perlu bergantung kepada orang lain. YAKIN BOLEH, pasti akan BOLEH. Kan Fahry?

Kalau NAK iPad dari kami, YAKIN BOLEH, pasti BOLEH 😉

*Ramai yang tanya tentang tarikh tutup. Tak pa, anggap saja macam ni – ‘ambillah masa untuk berkarya kreatif seolah2 ia akan dibuka selama2nya, cepat2lah buat entry seolah2 ia akan ditutup esok’. 😀

17 thoughts on “Fahry Naik Tangga

    1. Mommy Lyna Post author

      Diorang xpandai buat alasan, takde perasaan takut, teruja nak cuba benda baru, excited nak meneroka, tak fikir pandangan orang, tak takut bayang2 sendiri…

      Kita? Hehehe… Satu alasan pun dh cukup utk tak buat apa2…

      Reply
  1. suri

    menitis airmata melihat kegigihan fahry.. Ya Allah, permudahkanlah hidup anak ini..

    Reply
  2. Mommy Of Q's

    eleh… setakat naik tangga gitu taklah hebakkk sgt weii! biasa jer tuh! hahaha..*larikkkkkk***

    ntah nya ..awat lem na si anton tuh ha? nak tunggu kaki fahry sampai bila2 lah tak sampai atas kan fahry .. takder kaki pun leh sampai lah .. tak heran aku (kata fahry dalam hati ..hahahahh )

    aku teruja btol dgr abang ckp nak belajar kat TV .a.ahahahhhaa…. nampak naa mak dia pemalassssss .. sampai anak kena merayu2 camtu .. *hahahha..larik jauhhh sketttt* ..wakakakak
    Mommy Of Q’s´s menulis tentang ..Baby Harris- Bukti Stimulasi Berkesan @ GBOB!My Profile

    Reply
  3. Sarah

    subhanaALLAH…bila tgk keadaan Fahry….bagaimanala zaman sekarang terlalu mudah dan banyak org buang anak…Sedangkan org yang nk anak pun sush nk dpt..dia senang2 nk buang anak mcm tu jer tnpa rs simpati….

    Ya ALLAH..moga adik Fahry tabah menghadapai ujian ALLAH n tuk mOMMY Fahry, jgn patah semangat sebaliknya berikan galakkan yg sepenuhnya kepada Fahry..Dia terlalu istimewa untukmu..

    Reply
  4. Tudung Online

    Masyaallah…..
    Inilah hebatnya anak kecil….
    Tuhan mmg sayangkan Fahry… Allah berikan dia kekuatan yang mungkin tidak ada pada kanak-kanak lain….
    Teruskan Fahry… kerana Allah sentiasa beri yang terbaik kepada hambaNya….

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge