Barangan Bayi Angry Bird

Angry Bird kini jadi fenomena. Bermula dengan permainan video, sekarang ni Angry Bird di mana2. Creator Angry Bird, Rovio pun dah menjana revenue USD20 juta untuk suku pertama tahun ini.

Anak2 saya pun bila nampak Angry Bird di mana-mana, mereka akan menjeit “ANGRY BIRD!”

Dari permainan video tu Angry Bird muncul dalam bentuk plush toys, dan sekarang pakaian bayi pula.

angry bird

Kalau Angry Bird boleh jadi macam tu, kenapa tidak kita?

11 thoughts on “Barangan Bayi Angry Bird”

  1. alamak aiii.. yelaa… anak bujang sy sorg tu pun dah tau angry bird wlwpun takde iphone… ipad kat umah tu… mcm mana tu ek??? huuhuh ;-)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge